Technologie a výkon nové 959 Panigale dopřává dokonalou rovnováhu pro výkonnostní ježdění ve všech podmínkách. Na straně jedné dpovídá úrovně modelů s velkými motory, a na straně druhé kombinuje větší univerzálnost pro použití za všech podmínek - z města přímo na trať !!
Balíček elektroniky na 959 Panigale zahrnuje ABS, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Quick Shift (DQS), Control Engine Brake (EBC) a Ride-by-Wire (RBW).
Nový 955 cc dvouválcový motor, je první Euro 4 homologované Superquadro, jež se může pochlubit novou hodnotou zdvihu, která vedla k vyšší křivce točivého momentu a vyššímu maximálnímu výkonu. Díky přepracování klikové hřídele a pístní sady, s použitím zcela nového systému mazání, dává 157 koní při 10500 otáčkách za minutu. 959 Panigale je vybavena novou spojkou pro optimalizaci točivého momentu během sportovní jízdy. Tento systém na brzdách přibržďuje zadní kolo, čímž zabrání případné ztrátě stability během agresivního řazení dolů.
Nárůst točivého momentu, spolu s vyšším maximálním výkonem, neovlivní hlavní servisní intervaly, což znamená, že kontroly vůle ventilů by měly být stále prováděny každých 24.000 km. Obecný servis by měl být proveden každých 12.000 km nebo 12 měsíců.
959 Panigale se může pochlubit všemy druhy technologií které Ducati nabízí a slibuje dokonalou rovnováhu mezi výkonem na trati a bezpečnou jízdou v silničního provozu !!