APRILIA
stánek se nesl především v duchu závodních úspěchů, letos podtržených ziskem obou titulů v kategorii SuperStock 1000 FIM Cup.
Prodejním modelům vévodila inovovaná RSV4 RF MY'2016 s novou grafikou a několika technickými inovacemi.
Největší pozornost však poutal závodní speciál RSV4 RF-W "Misano" od Aprilia Racing division, nabízený široké veřejnosti v rámci nového projektu prodeje továrních závodních speciálů "FACTORY WORKS".
MOTO GUZZI
splnila přání zákazníkům, kteří jsou zastánci klasických motocyklů a nedostačoval jim výkon modelů V7. Právě pro ně připravila motocykl jednoduchých tvarů s neodmyslitelným podélným dvouválcem o objemu 850 ccm.
Vznikly tak dva modely, které vycházejí ze stejného základu:
Na loňské výstavě byl představen prototyp motocyklu nazvaný MGX-21. Jen málo motocyklových nadšenců by očekávalo, že již o rok později přijde Moto Guzzi s finální verzí s označením:
I když Moto Guzzi představila zcela nový model V9 nezapomněla na velice úspěšnou řadu V7 II. K již zavedeným verzím Stone, Special a Racer přichystala sběratelům tisícikusovou sérii s označením Stornello:
PIAGGIO
Zájem o skútry na velkých kolech je poznat ve statistikách prodejů. Proto Piaggio přichází s novým skútrem na velkých kolech, s velkým podsedlovým prostorem a zcela novým motorem.
Výrazným faceliftem prošel i známý model Liberty. Toho se za 18 let prodalo přes 900 tisíc kusů! A pro rok 2016 zde máme novou a lepší Liberty.
Oba výše uvedené modely pohání nový motor iGet. Jedná se o kapalinou chlazený agregát s elektronickým vstřikováním. Bude se vyrábět v objemech 50ccm, 125ccm a 150ccm. Můžeme se tedy těšit na nejen výkonný, ale především velmi úsporný motor.
VESPA
v dubnu příštího roku budeme slavit 70 let od zahájení sériové výroby a prodeje vůbec první Vespy, legendárního modelu MP46. K tomuto výročí bude uvedena do prodeje speciální edice modelů Primavera, GTS a PX nazvaná VESPA Settantesimo