Moto Guzzi V7 Stone

235 900,- Kč
Parametry

Vy tedy víte, co je to gusto!

 

Machinna, co jezdí po světě už přes půl století

Guzzi V7 Stone je jedna z nejslavnějších a nejznámějších mašin Moto Guzzi. Prodává se od roku 1967. Nejvýraznějším rozdílem oproti poslední generaci V7 je změna motoru. Od sezony 2021 pohání Guzzi V7 Stone stejný dvouválcový motor, jako Moto Guzzi V9 a enduro V 85TT. Nárůst objemu motoru na 850 ccm přinesl zvýšení maximálního výkonu o 25% oproti předchozí generaci. Moto Guzzi V7 Stone 2022 můžete pořídit v těchto barevných provedeních karoserie: č, žlutou Giallo metallico, šedou Grigio Aluminio, oranžovou Arancione Rame a nebo černou Nero Ruvido. Guzzi V7 si můžete pořídit ještě ve výroční sérii Centenario.

 

Ten dvouválec táhne jak čert, garanzia

Aktuální motor dává maximální výkon 65 koní při 6800 otáčkách. Nejvyšší točivý moment rovněž výrazně narostl ze 60 Nm na maximálku 73 Nm v 5000 otáčkách. Důležitý je průběh křivky točivého momentu: víc než 80 % je ho k dispozici už ve 3000 otáčkách. Vstřikování paliva zajišťuje systém od Marelli, ovládaný elektronickou řídící jednotkou. Výfukový systém je rovněž nový, vybavený dvojitým potrubím, které zlepšují tepelnou izolaci. S přívodem pomocného vzduchového systému v hlavicích, kombinovaný s trojvazným katalyzátorem, dvojitým kyslíkovým senzorem dvouválec Moto Guzzi V7 plní emisní standard EURO 5. 

 

Zastavíte na pětníku, podvozek si poradí!

Guzzi pro novou V7 upravovala celý podvozek, aby se zvýšila jízdní stabilita motorky a naladění podvozku odpovídalo silnějšímu motoru. Kompletně nové je zavěšení zadní nápravy. Nové zadní tlumiče mají větší zdvih, jsou robustnější a uložené jsou pod větším sklonem. Nové silentbloky ve stupačkách pro oba jezdce snižují přenos vibrací od motoru.  Spolujezdec ocení pohodlné místo k sezení díky přesunu footpegů dolů a dál dopředu. O bezpečné brždění se stará dvoukanálový systém ABS, který zabraňuje zablokování kol během intenzivního brzdění. Nové jsou hliníkové ráfky ve sportovním designu; zadní ráfek obouvá širší pneumatiku o rozměru 150/70. 

 

Stačí vzít řídítka do ruky

Guzzi V7 Stone je vybavena 1 velkým budíkem. Všechny jízdní údaje zobrazuje LCD displej: otáčky motoru, rychlost, celkový nájezd kilometrů, částečný a denní výlet (automaticky vynuluje po 8 hodinách po vypnutí), čas vypnutí, okamžitá a průměrná spotřeba, teplota vzduchu a průměrná rychlost. Světla jsou kompletně osazené LED žárovkami, nový je přední světlomet včetně funkce denního svícení.

 

Klidně na to šlápněte, Guzzi bude váš guardiano

Nový systém proti prokluzu zadního kola MGCT (Moto Guzzi Traction Control) je nastavitelný na dvě úrovně citlivosti. První citlivost je nastavena pro jízdu na mokrém nebo kluzkém asfaltu a druhá je navržena tak, aby uspokojila sportovní jízdu v bezpečných podmínkách na suchých silnicích. Kontrolu trakce můžete úplně vypnout.

 

Vaše první connected Guzzi

Multimediální platforma Moto Guzzi je dostupná jako volitelné příslušentví pro V7 Stone. Multimediální systém vám umožní připojit motorku k vašemu smartphonu. Díky vašemu smartphone (iPhone nebo Android), do kterého zdarma stáhnete Motto Guzzi aplikaci v App Store nebo Google Play, začnete telefon používat jako multifunkční počítač. Připojení Bluetooth umožňuje současné zobrazení pěti parametrů podle vašeho výběru najednou, vybraných z rozsáhlé nabídky včetně rychloměru, otáčkoměru, okamžitého výkonu, okamžitého točivého momentu, okamžité a průměrné spotřeby paliva, průměrné rychlosti a napětí baterie, podélného zrychlení. Funkce "Eco Ride" pomáhá omezovat spotřebu paliva a udržovat ekologicky kompatibilní jízdní dráhu a poskytuje stručné zhodnocení výsledků získaných během jízdy.

 

Už k vám jede direttamente z Mandello del Lario!

Vyberte si z barev a prohlédněte ji ze všech stran

50-100hp

Motor a baterie

Typ:
Dvouválec do V, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
853 ccm
Vrtání x zdvih:
84 x 77 mm
Výkon motoru:
65 hp při 6 800 ot/min
Točivý moment:
73 Nm při 5000 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování
Výfuky:
systém 2-2, lambda sonda
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Sekundární převod:
kardanová hřídel

Podvozek

Rám:
Ocelový trubkový
Rozvor:
1.435 mm
Přední odpružení:
Hydraulická vidlice Kaybaba průměr 40 mm
Přední zdvih:
130 mm
Přední ráfek:
18" z lehké slitiny
Přední pneu:
100/90 18"
Zadní odpružení:
dva tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
17" z lehké slitiny
Zadní pneu:
150/70 17"
Přední brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO průměr 320 mm, 4-pístkový třmen, ABS
Zadní brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO průměr 260 mm, 2-pístkový třmen, , ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
21 litrů
Suchá hmotnost:
198 kg
Barva motorky:
černá, světle modrá, oranžová
Přístroje:
LCD displej
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
780 mm
Vybavení:
ABS dvoukanálové, Moto Guzzi traction control, příprava na multimediální platformu

235 900,- Kč včetně DPH

Chci koupit